経歴
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2025年04月-継続中
早稲田大学 産業経営研究所 助手
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2023年05月-継続中
早稲田大学 産業経営研究所 研究協力員
2025/06/15 更新
早稲田大学 産業経営研究所 助手
早稲田大学 産業経営研究所 研究協力員
早稲田大学 商学研究科 博士課程 商学
早稲田大学 商学研究科 修士課程 商学
日本商業学会
日本品質管理学会
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イノベーションの普及
消費者行動論
Customer loyalty through augmented reality apps: quality attributes, market differences, and trust as a mediator
Wenxuan Shi, Farlane S. Rumokoy, Björn Frank
36 ( 8 ) 759 - 787 2025年05月 [査読有り]
担当区分:筆頭著者
Living smart, feeling less: The psychological and behavioral impact of smart home services
Wenxuan Shi (presenter), Bjoern Frank
日本商業学会第75回全国研究大会
発表年月: 2025年06月
Negative effects of AI campus services on student adoption
Wenxuan Shi(presenter), Bjoern Frank
日本品質管理学会第137回全国研究発表会
発表年月: 2025年05月
Augmented reality apps: Building trust and loyalty for digital marketing contents
Wenxuan Shi(presenter), Farlane Stevie Rumokoy(presenter), Bjoern Frank
日本品質管理学会第134回全国研究発表会
発表年月: 2024年05月
Dehumanising the workplace: Examining the impact of AI-based smart office characteristics on employees’ perceptions and behaviours
Wenxuan Shi(presenter), Bjoern Frank
The 9th International Conference on CSR, Sustainability, Ethics & Governance
発表年月: 2023年06月
The dark side of AIoT-based smart services: Consumer reactions to dehumanization
Wenxuan Shi(presenter), Bjoern Frank
日本品質管理学会第131回全国研究発表会
発表年月: 2023年05月