2025/06/15 更新

写真a

ジ ブンケン
時 文軒
所属
商学学術院 産業経営研究所
職名
助手
学位
修士(商学) ( 早稲田大学 )

経歴

  • 2025年04月
    -
    継続中

    早稲田大学   産業経営研究所   助手

  • 2023年05月
    -
    継続中

    早稲田大学   産業経営研究所   研究協力員

学歴

  • 2022年04月
    -
    継続中

    早稲田大学   商学研究科 博士課程   商学  

  • 2019年04月
    -
    2021年03月

    早稲田大学   商学研究科 修士課程   商学  

所属学協会

  • 2024年05月
    -
    継続中

    日本商業学会

  • 2023年02月
    -
    継続中

    日本品質管理学会

研究分野

  • 商学   マーケティング

研究キーワード

  • 広告

  • イノベーションの普及

  • 消費者行動論

 

論文

  • Customer loyalty through augmented reality apps: quality attributes, market differences, and trust as a mediator

    Wenxuan Shi, Farlane S. Rumokoy, Björn Frank

      36 ( 8 ) 759 - 787  2025年05月  [査読有り]

    担当区分:筆頭著者

    DOI

講演・口頭発表等

  • Living smart, feeling less: The psychological and behavioral impact of smart home services

    Wenxuan Shi (presenter), Bjoern Frank

    日本商業学会第75回全国研究大会  

    発表年月: 2025年06月

    開催年月:
    2025年06月
     
     
  • Negative effects of AI campus services on student adoption

    Wenxuan Shi(presenter), Bjoern Frank

    日本品質管理学会第137回全国研究発表会  

    発表年月: 2025年05月

  • Augmented reality apps: Building trust and loyalty for digital marketing contents

    Wenxuan Shi(presenter), Farlane Stevie Rumokoy(presenter), Bjoern Frank

    日本品質管理学会第134回全国研究発表会  

    発表年月: 2024年05月

  • Dehumanising the workplace: Examining the impact of AI-based smart office characteristics on employees’ perceptions and behaviours

    Wenxuan Shi(presenter), Bjoern Frank

    The 9th International Conference on CSR, Sustainability, Ethics & Governance  

    発表年月: 2023年06月

    開催年月:
    2023年06月
     
     
  • The dark side of AIoT-based smart services: Consumer reactions to dehumanization

    Wenxuan Shi(presenter), Bjoern Frank

    日本品質管理学会第131回全国研究発表会  

    発表年月: 2023年05月