経歴
-
2024年04月-継続中
早稲田大学 ビジネス・ファイナンス研究センター 助教
-
2023年04月-2024年03月
神奈川大学 経済学部 非常勤講師
-
2023年04月-2024年03月
一橋大学 経営管理研究科 特任講師
2024/12/30 更新
早稲田大学 ビジネス・ファイナンス研究センター 助教
神奈川大学 経済学部 非常勤講師
一橋大学 経営管理研究科 特任講師
一橋大学 経営管理研究科
博士後期課程
一橋大学 経営管理研究科
修士課程
一橋大学 商学部 商学科
東京外国語大学 留学生日本語教育センター
ハノイ貿易大学 経営学部
Korean Scholars of Marketing Science
Portland International Conference on Management of Engineering and Technology (PICMET)
日本商業学会
消費者行動
サービス
マーケティング
東京海上各務記念財団ASEAN留学生奨学金
2020年04月 東京海上各務記念財団
かめのり財団大学生留学奨学金
2018年04月 かめのり財団
国費外国人留学生奨学金
2013年04月 文部科学省
フロントラインサービスエンカウンターの自動化について―認知的スクリプト理論に基づいた研究―
グェンフォンバオチャウ
2023年03月 [査読有り]
担当区分:筆頭著者, 最終著者, 責任著者
マーケティング研究領域におけるパラダイムの 現状と課題―より活発な理論発展へ向けて―
宇野舞, グェンフォンバオチャウ, 趙雅欣, 六嶋駿太, 福川恭子
一橋商学論叢 17 ( 2 ) 14 - 30 2022年11月
老舗温泉旅館における外国人旅行者への取り組 み―兵庫県城崎温泉西村屋―
グェンフォンバオチャウ
マーケティングジャーナル 39 ( 4 ) 77 - 85 2020年03月 [招待有り]
担当区分:筆頭著者, 最終著者, 責任著者
宿泊サービスの品質に対する消費者の期待及び知覚に原産国効果が与える影響―日本の宿泊サービスの比較分析―
グェンフォンバオチャウ
2020年03月 [査読有り]
担当区分:筆頭著者, 最終著者, 責任著者
フリー・イノベーション
鷲田祐一, 古江奈々美, 北浦さおり, グェンフォンバオチャウ( 担当: 編訳, 担当範囲: 第1章〜第2章)
白桃書房 2019年09月
The effect of script change on consumers’ acceptance of automated frontline service encounters
Nguyen Phuong Bao Chau
発表年月: 2023年07月
Automation of frontline service encounters: A script theory perspective
Nguyen Phuong Bao Chau
発表年月: 2022年08月
The role of storytelling in the modern sales process: A research agenda
Mai Uno, Nguyen Phuong Bao Chau
The 53rd Annual Conference of the European Marketing Academy
発表年月: 2024年05月
The effects of customers’ cultural values on their perceptions of lodging service quality: A comparative analysis of customers at traditional Japanese inns
Nguyen Phuong Bao Chau
発表年月: 2020年08月
Country of origin effect in the context of hotel services
発表年月: 2019年06月
経済情報処理
神奈川大学
商学学術院 大学院経営管理研究科
Click to view the Scopus page. The data was downloaded from Scopus API in December 29, 2024, via http://api.elsevier.com and http://www.scopus.com .