Research Experience
-
2023.09-Now
Waseda University Faculty of Commerce Research Associate
-
2023.04-2023.09
Chiba University of Commerce Faculty of Commerce and Economics
Details of a Researcher
Updated on 2023/12/03
Waseda University Faculty of Commerce Research Associate
Chiba University of Commerce Faculty of Commerce and Economics
日本消費者行動研究学会
日本商業学会
日本マーケティング学会
Consumer behavior
Marketing
Trends and Changes in Price Fairness in Marketing Research
Yuki Haga
Japan Marketing Journal 43 ( 2 ) 54 - 62 2023.09 [Refereed] [Invited]
芳賀, 悠基, Haga, Yuki
商学研究科紀要 95 85 - 107 2022.11 [Refereed]
アバター接客が消費者購買行動に及ぼす影響分析
船本衣里子, 恩藏直人, 石井裕明, 芳賀悠基, 須田孝徳, 外川太郎, 中里克久
日本消費者行動研究学会 第67回消費者行動研究コンファレンス
Presentation date: 2023.10
Food Brought by a Robot: How Serving Robot Affects Perceived Naturalness of Food
2023 INFORMS Annual Meeting
Presentation date: 2023.10
Why Humanize Your Pet's Food? Pet Anthropomorphism and Pet Names
Kengo Hayamizu, Yuki Haga, Naoto Onzo
Presentation date: 2023.08
学会の歩き方:ジャーナル (4)書き方:ケース論文篇
水越康介, 菊盛真衣, 竹内亮介, 芳賀悠基, 麻里久, 小野晃典 [Invited]
日本マーケティング学会
Presentation date: 2023.05
ペットネームがペット所有者の消費行動に及ぼす影響
速水建吾, 芳賀悠基, 恩藏直人
日本商業学会 第73回全国研究大会
Presentation date: 2023.05
セルフレジの使いやすさがクーポンに対する消費者の反応に与える影響 -価格の公平感による検討-
芳賀悠基
日本消費者行動研究学会 第66回消費者行動研究コンファレンス
Presentation date: 2023.05
消費者のプライバシー懸念が価格差別の許容度に与える影響に関する研究
早稲田大学 特定課題研究助成/研究基盤形成 研究基盤形成
Project Year :
芳賀悠基
機能的な広告と経験的な広告のためのグラフィック・デザインガイド -色による感情喚起とデザインの複雑さによる有効性の向上(論文抄訳)
芳賀悠基
日経広告研究所報 ( 330 ) 72 - 75 2023.08
Article, review, commentary, editorial, etc. (bulletin of university, research institution)
「企業イメージ研究会」のねらいと現在地コーポレート・パーソナリティ指標「エッセンシャル5」の開発と活用
武谷慧悟, 古川裕康, 芳賀悠基
日経広告研究所報 ( 330 ) 6 - 13 2023.08
Article, review, commentary, editorial, etc. (bulletin of university, research institution)
Generation of Marketing Data through Use of Technology:: A Case Study of REVISIO Inc.
Haga Yuki, Onzo Naoto
Japan Marketing Journal 42 ( 4 ) 87 - 96 2023.03
Market Strategy
Chiba University of Commerce