論文
-
SoTL Trends in Japanese Academia: Insights From Teikyo University
Takashi Yasuoka, Fumiko Inoue
Advances in Higher Education and Professional Development 157 - 178 2024年12月 [査読有り] [招待有り]
担当区分:責任著者
2025/07/06 更新
SoTL Trends in Japanese Academia: Insights From Teikyo University
Takashi Yasuoka, Fumiko Inoue
Advances in Higher Education and Professional Development 157 - 178 2024年12月 [査読有り] [招待有り]
担当区分:責任著者
先進諸国における職業教育の動向調査-高等教育機関の教育の多様化と質保証に向けて
日本学術振興会 科学研究費助成事業
研究期間:
井上 史子
大学授業の改善‐学生による授業コンサルティングの導入と訓練プログラムの開発‐
日本学術振興会 科学研究費助成事業
研究期間:
井上 史子, 土持 ゲーリー法一, 沖 裕貴, アントン トールマン, スーザン エライサン, ウルスラ ソーレンソン, 森 玲奈
附属機関・学校 グローバル・エデュケーション・センター
Comparing Student as Partners (SaP) practice in Japanese and Australian Higher Education
2024年 Andrea Dodo-Balu
Click to view the Scopus page. The data was downloaded from Scopus API in July 05, 2025, via http://api.elsevier.com and http://www.scopus.com .