所属学協会
-
2022年12月-継続中
日本商業学会
-
2020年10月-継続中
日本品質管理学会
2024/04/22 更新
日本商業学会
日本品質管理学会
グリーン購入
グリーン・マーケティング
企業の社会的責任
優秀発表賞
2021年11月 日本品質管理学会
最優秀論文賞
2021年06月 Global Corporate Governance Institute
Effectiveness of Brand Recovery Actions after Greenwashing
Björn Frank, Wonjun Joung, Yingfei Hu
2023 ANZMAC Conference
発表年月: 2023年12月
Personal and Situational Determinants of Patients' Adoption of Robotic Surgery
Björn Frank, Kentaro Shimoura, Yingfei Hu
2023 IEEE Conference on Systems, Man, and Cybernetics
発表年月: 2023年10月
Consumer Reactions to E-Government Services: The Influence of Personal Information Sharing
Björn Frank, Akira Nishikawa, Yingfei Hu
2023 IEEE Conference on Systems, Man, and Cybernetics
発表年月: 2023年10月
製品ライフサイクル(使用前・使用中・使用後)の段階における環境持続可能性が顧客に与える影響の比較
胡 穎飛, フランク・ビョーン, SHEN Xin, HERBAS-TORRICO Boris
日本商業学会第73回全国研究大会
発表年月: 2023年05月
Empowering Women: Market Consequences, Mechanisms, and Contingencies
Yingfei Hu, Björn Frank
2022 ANZMAC Conference
発表年月: 2022年12月
The Role of Consumer Attitudes in Explaining the Profit Impact of Female Empowerment at Work
Bjoern Frank, Manae Konishi, Yingfei Hu
7th International Conference on CSR, Sustainability, Ethics & Governance
発表年月: 2021年06月
製品のリサイクルは顧客維持にどのように貢献できるか
胡 穎飛, フランク・ビョーン, 蘆 振鵬
日本品質管理学会第50回年次大会
発表年月: 2020年11月
Enhancing Brand Loyalty through Recycling Program Strategy
Björn Frank, Zhenpeng Lu, Yingfei Hu
2019 ANZMAC (Australian & New Zealand Marketing Academy) Conference
発表年月: 2019年12月
Green Purchasing Mechanisms: Pollution, Salience, and Values
Yingfei Hu, Björn Frank
2019 ANZMAC (Australian & New Zealand Marketing Academy) Conference
発表年月: 2019年12月
Regional Environmental Pollution and the Importance of Environmental Sustainability in Quality Perceptions
Yingfei Hu
2018 Qualcon (National Conference of the Australian Organisation for Quality)
発表年月: 2018年10月
Making Green Innovation/Advertising Profitable across B2B Contexts
August Grupp, Björn Frank, Yingfei Hu
2017 ANZMAC (Australian & New Zealand Marketing Academy) Conference
発表年月: 2017年12月
Does Environmental Pollution Influence Green Purchasing Behaviour?
Yingfei Hu, Björn Frank
2017 ANZMAC (Australian & New Zealand Marketing Academy) Conference
発表年月: 2017年12月
グリーン購入行動の国・業種・ブランド特性による違い
日本学術振興会 科学研究費助成事業
研究期間:
胡 穎飛
Click to view the Scopus page. The data was downloaded from Scopus API in April 25, 2024, via http://api.elsevier.com and http://www.scopus.com .