特別研究期間制度(学内資金)
-
小学校英語のためのゲーム化ICT教材の開発・発展
2022年04月-2023年03月USA University of Connecticut
他学部・他研究科等兼任情報
-
教育・総合科学学術院 大学院教育学研究科
特定課題制度(学内資金)
-
Longitudinal measurement of English sound-letter acquisition in elementary school
2022年 Luke K. Fryer, Kaori Nakao, Lishi Liang, Alex Shum
-
Creation of item difficulties for English sound-letter acquisition in elementary school
2022年 Luke K. Fryer, Kaori Nakao
-
Developing a test for the building blocks of language in elementary school classrooms
2021年 Luke K Fryer, Kaori Nakao
-
ICT platform development for gamified elementary school English reading and writing
2020年 Luke Fryer, Kaori Nakao
-
2019年 Luke K. Fryer, Yoshiyuki Nakata
Click to view the Scopus page. The data was downloaded from Scopus API in March 27, 2024, via http://api.elsevier.com and http://www.scopus.com .